W trosce o naszych Klientów

Jakość to dla nas priorytet, a jej najważniejszym miernikiem jest zadowolenie naszych Klientów.

Polityka jakości

Naszą misją jest zaspokajanie potrzeb Klientów w zakresie dostarczania im urządzeń grzewczych, których zakup będzie stanowił połączenie ekonomiczności, jakości i prostoty z zaawansowaną technologią, niską ceną urządzenia i niskimi kosztami eksploatacji.

Wizja Organizacji

Jesteśmy liderem na rynku producentów kotłów grzewczych w kraju. Wysoka jakość, ekonomiczność  i funkcjonalność oferowanych urządzeń decyduje o wyborze naszej oferty przez Klientów. Stawiamy na ekologię, współpracujemy z najlepszymi dostawcami a wyselekcjonowane surowce przetwarzamy z użyciem najnowszych technologii  zapewniając ekonomiczny i ekologiczny proces spalania paliwa w urządzeniach naszej produkcji. Wykorzystujemy rozwinięty park maszynowy oraz bogate zaplecze logistyczne zapewniające nie tylko bezpieczeństwo, ciągłość produkcji i terminowość dostaw ale również możliwość dalszego rozwoju. Dbamy o pracowników, troszcząc się o rozwój ich kompetencji, równocześnie gwarantując stabilność funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Wdrożony System Zarządzania Jakością pozwala na ciągłe doskonalenie funkcjonowania naszej firmy ukierunkowane na podnoszenie skuteczności i efektywności procesów w celu ustawicznego zwiększania konkurencyjności naszego przedsiębiorstwa na rynku.

Nadrzędne cele polityki jakości

Celem Jakości przedsiębiorstwa SEKO jest zapewnienie pełnego zadowolenia wszystkich naszych Klientów, naszych Partnerów Handlowych, Dostawców i naszego personelu, poprzez:

  • ciągłe doskonalenie naszych produktów i usług,
  • zaangażowanie i stały rozwój personelu,
  • dążenie do osiągania wysokich wyników
  • przy jednoczesnym respektowaniu środowiska
Jakość w SEKO to siedem zasadniczych wartości:
  1. nieustanne wsłuchiwanie się w potrzeby naszych Klientów i ciągła poprawa ich zadowolenia,
  2. zaangażowanie właściciela, kadry zarządzającej i całego personelu,
  3. jasność komunikowania,
  4. systematyczny pomiar wyników i informowanie współpracowników,
  5. nadzorowanie i ulepszanie procesów, produktów i usług,
  6. wyróżnianie skutecznych działań,
  7. dzielenie się naszą Polityką Jakości z Partnerami.

Jakość w SEKO jest zaplanowana i rozpoczyna się zaplanowaniem rozwoju produktów. Plany jakości są rozwijane zależnie od rocznej oceny jakości i wyników regularnych pomiarów.
Jakość w SEKO jest zapobiegawcza. Potencjalne problemy wykrywane są zanim wystąpią w rzeczywistości a efektywne rozwiązania wdrażane są w celu zapewnienia stałego Zadowolenia naszych Klientów. Jakość w naszym rozumieniu polega na szybkim reagowaniu. Problemy wpływające na poziom satysfakcji naszych Klientów są rozwiązywane szybko i skutecznie.
Najważniejszym miernikiem jakości jest zadowolenie naszych Klientów.
Każdy z naszych pracowników jest odpowiedzialny za jakość swojej pracy oraz jej doskonalenie. Wspólnie propagujemy misję i wizję przedsiębiorstwa a poprzez osobiste zaangażowanie zapewniamy, że system zarządzania Organizacją jest rozwijany i ciągle udoskonalany zgodnie z wymaganiami wdrożonej normy ISO 9001.
Przez takie zrozumienie polityki jakości chcemy pozyskać zaufanie Klientów do naszych wyrobów tak, aby każda kolejna dostawa stanowiła pozytywną rekomendację dla firmy Kotły Centralnego Ogrzewania SEKO i impuls do wzajemnej korzystnej współpracy.

 

Zbigniew Sitek

Księga Jakości przedsiębiorstwa SEKO

Translate »